کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷آبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ ۲۷۷۳۶ مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, بهمن ۱۳, ۱۳۹۷مرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ ۲۰۲۶۹ پایان اتیسم هم میتواند شیرین باشد.اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵, اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵اسفند ۱۱, ۱۳۹۶۰ ۱۶۱۲۴ نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, بهمن ۱, ۱۳۹۹بهمن ۴, ۱۳۹۹۰ ۱۵۸۸۸ زنجیره آموزش استفاده از توالت برای کودکان دارای اتیسماسفند ۳, ۱۴۰۱, اسفند ۳, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ چند بازی ساده اما مفید برای کودکان دارای اتیسمبهمن ۲۹, ۱۴۰۱, بهمن ۲۹, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ نحوه ارتباط میان افراد دارای اتیسم با سایر افراد دارای اتیسم و افراد فاقد این اختلالبهمن ۲۸, ۱۴۰۱, بهمن ۲۸, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ اتیسم و عکاسیبهمن ۲۷, ۱۴۰۱, بهمن ۲۷, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر ازجناب آقای مندز آل کاظمبهمن ۱۸, ۱۴۰۱, بهمن ۱۸, ۱۴۰۱اسفند ۴, ۱۴۰۱ ۴ نکته برای مدیریت کجخلقی در کودکان دارای اتیسمبهمن ۱۷, ۱۴۰۱, بهمن ۱۷, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ کج خلقی و فروپاشی در اتیسم، تعریف و تفاوتهابهمن ۱۶, ۱۴۰۱, بهمن ۱۶, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ رفتارهای اضافه در اختلال طیف اتیسمبهمن ۱۳, ۱۴۰۱, بهمن ۱۳, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ چطور کودک دارای اتیسم را آمادهی شروع آموزش توالت کنم؟بهمن ۱۱, ۱۴۰۱, بهمن ۱۱, ۱۴۰۱بهمن ۱۱, ۱۴۰۱ انتخاب وسواسی غذا در کودکان دارای اتیسم و ویژگیهای بالینیبهمن ۹, ۱۴۰۱, بهمن ۹, ۱۴۰۱اسفند ۳, ۱۴۰۱ Previous ۱ ۲ ۳ … ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ … ۳۹ ۴۰ ۴۱ Next