کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, ۳:۳۶ ب.ظآبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ 28022 مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, ۰:۰۰ ق.ظمرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ 20483 نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, ۱:۵۴ ب.ظبهمن ۴, ۱۳۹۹۰ 16849 اختلال نافرمانی مقابلهای چیست؟ دلایل، علایم تشخیصی و درماندی ۲۷, ۱۴۰۱, ۲:۰۳ ق.ظدی ۲۶, ۱۴۰۱۰ 16725 نحوه ارتباط میان افراد دارای اتیسم با سایر افراد دارای اتیسم و افراد فاقد این اختلالبهمن ۲۸, ۱۴۰۱, ۱۲:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ اتیسم و عکاسیبهمن ۲۷, ۱۴۰۱, ۱۲:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر ازجناب آقای مندز آل کاظمبهمن ۱۸, ۱۴۰۱, ۸:۰۰ ب.ظاسفند ۴, ۱۴۰۱ ۴ نکته برای مدیریت کجخلقی در کودکان دارای اتیسمبهمن ۱۷, ۱۴۰۱, ۱۲:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ کج خلقی و فروپاشی در اتیسم، تعریف و تفاوتهابهمن ۱۶, ۱۴۰۱, ۱۲:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ رفتارهای اضافه در اختلال طیف اتیسمبهمن ۱۳, ۱۴۰۱, ۱۲:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ چطور کودک دارای اتیسم را آمادهی شروع آموزش توالت کنم؟بهمن ۱۱, ۱۴۰۱, ۳:۳۸ ق.ظبهمن ۱۱, ۱۴۰۱ انتخاب وسواسی غذا در کودکان دارای اتیسم و ویژگیهای بالینیبهمن ۹, ۱۴۰۱, ۹:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ تصاویر برگزاری جلسه بازآموزی مربیان مرکز تهران اتیسمبهمن ۷, ۱۴۰۱, ۵:۰۰ ب.ظاسفند ۳, ۱۴۰۱ آگهی برگزاری جلسه بازآموزی ویژه مربیان مرکز تهران اتیسمبهمن ۳, ۱۴۰۱, ۱:۰۶ ب.ظبهمن ۳, ۱۴۰۱ Previous ۱ ۲ ۳ … ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ … ۴۰ ۴۱ ۴۲ Next