مرکز تنظیم العلاج واعاده تاهیل اضطرابات التوحد (CTAD)
مرکز تنظیم العلاج واعاده تاهیل اضطرابات التوحد (CTAD)
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • خدماتنا
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • طلب الخدمات والتواصل
  • حامی 💙
  • ar
    • fa
    • en
    • hy
    • az
    • tr

Developing set‐shifting improvement tasks (SSIT) for children with high‐functioning autism, 2019

تیر ۲۱, ۱۳۹۸, 1:30 ق.ظاسفند ۱۴, ۱۳۹۸

S Saniee, H. R. Pouretemad & S. A. Zardkhaneh.(2019). Developing set‐shifting improvement tasks (SSIT) for children with high‐functioning autism.Journal of Intellectual Disability Research.DOI: 10.1111/jir.126331

 

دانلود – Download

 


 

 

 

بیشتر بخوانید:

  1. The effect of PARIA rehabilitation program on improving the ability of Emotion recognition in children with high functioning autism disorder, 2016
  2. Impact of Humanoid Social Robots on Treatment of a Pair of Iranian Autistic Twins
  3. A systematic review of program circumstances in training social skills to adolescents with high-functioning autism, 2020
  4. The effectiveness of parent – child interaction therapy for children with high functioning autism., 2010
  5. راه‌های کاهش اضطراب در کودکان دارای اتیسم

تازه‌ترین‌ها

میتونم اسمشو معجزه یا کلید طلایی بگذارم - تجربه مادر کودک دارای اوتیسم از بهبود کودک خود

میتونم اسمشو معجزه یا کلید طلایی بگذارم

159
تلاش کنید و ناامید نباشید - تجربه مادر کودک دارای اوتیسم از بهبود کودک خود

تلاش کنید و ناامید نباشید

168
ویدئوهای آموزشی درباره موسیقی درمانی و اختلال اوتیسم مرکز تهران اتیسم

ویدئوی آموزشی درباره موسیقی درمانی و اوتیسم

338
ثبت نام دوره جدید تربیت مربی درمانگر اوتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA (پاییز ۱۴۰۴) آفاز شد - مرکز تهران اتیسم و دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام دوره جدید تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA (پاییز ۱۴۰۴)

447
جشن کوچک ترخیص سه کودک از خدمات آموزشی و درمانی مرکز تهران اتیسم

جشن شکوفه‌های امید: روز ترخیص ۳ کودک از خدمات مرکز

408

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

بحث

عنوان
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
هاتف
۹۸۲۱۸۸۶۳۳۷۱۵+

قائمة الموقع

  • الصفحه الرئیسیه
  • معلومات عنا
  • رویدادها
  • خدماتنا
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • طلب الخدمات والتواصل
  • ar
    • fa
    • en
    • hy
    • az
    • tr
Menu
  • الصفحه الرئیسیه
  • معلومات عنا
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • خدماتنا
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • طلب الخدمات والتواصل
  • حامی 💙
  • ar
    • fa
    • en
    • hy
    • az
    • tr