کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, ۳:۳۶ ب.ظآبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ 29331 مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, ۰:۰۰ ق.ظمرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ 21715 اختلال نافرمانی مقابلهای چیست؟ دلایل، علایم تشخیصی و درماندی ۲۷, ۱۴۰۱, ۲:۰۳ ق.ظدی ۲۶, ۱۴۰۱۰ 20787 نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, ۱:۵۴ ب.ظبهمن ۴, ۱۳۹۹۰ 19209 گزارش پیشرفت سامیاراسفند ۱۲, ۱۴۰۳, ۷:۰۰ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ داستان اوتیسم: از سایهها تا روشناییاسفند ۱۱, ۱۴۰۳, ۷:۰۰ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ روایت داستان سفر اوتیسم محسن: از تشخیص تا ترخیص از خدمات مرکزاسفند ۹, ۱۴۰۳, ۰:۵۹ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ گزارش پیشرفت محسناسفند ۸, ۱۴۰۳, ۱۱:۳۵ ب.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ گزارش پیشرفت رابیناسفند ۴, ۱۴۰۳, ۹:۳۱ ب.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ نیروی جادویی امید در درمان اوتیسم (امیددرمانی)بهمن ۲۶, ۱۴۰۳, ۰:۰۰ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ ثبت نام جدید کارگاه آموزش ارتباط از طریق بازی با کودک اتیسم – زمستان ۱۴۰۳بهمن ۲۵, ۱۴۰۳, ۱:۳۴ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ گزارش پیشرفت الکسبهمن ۱۷, ۱۴۰۳, ۲:۴۷ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ تاثیر روش آموزشی Seaver-NETT در بهبود مهارتهای اجتماعی در کودکان دارای اتیسمدی ۲۱, ۱۴۰۳, ۱:۵۶ ق.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ ثبت نام دوره زمستان مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABAدی ۱۲, ۱۴۰۳, ۸:۰۰ ب.ظاردیبهشت ۹, ۱۴۰۴ Previous ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ … ۴۵ ۴۶ ۴۷ Next