کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷آبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ ۲۵۶۲۰ مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, بهمن ۱۳, ۱۳۹۷مرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ ۱۸۸۸۲ پایان اتیسم هم میتواند شیرین باشد.اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵, اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵اسفند ۱۱, ۱۳۹۶۰ ۱۴۸۹۷ ویدئوی مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷۰ ۱۳۰۵۸ ثبت نام دوره جدید مدرسه خانگی تهران اتیسم – ویژه کودکان دارای اتیسمآبان ۲۷, ۱۴۰۲, آبان ۲۷, ۱۴۰۲آبان ۲۷, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (آبان) – آموزش اوریگامی ویژه کودکان دارای اتیسم و تاخیرهای رشدیآبان ۷, ۱۴۰۲, آبان ۷, ۱۴۰۲آبان ۷, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (آبان) – ورزش و هیجان ویژه کودکان دارای اتیسم و تاخیرهای رشدیآبان ۷, ۱۴۰۲, آبان ۷, ۱۴۰۲آبان ۷, ۱۴۰۲ پاییز با تهران اتیسم – آغاز دورههای متنوع پاییزی مرکز تهران اتیسممهر ۲۳, ۱۴۰۲, مهر ۲۳, ۱۴۰۲آذر ۴, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (آبان) – کارگاه آموزش ارتباط از طریق بازی با کودک اتیسممهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (پاییز) – آموزش مهارتهای اجتماعی ارتباطی و تعامل با گروه همسالان با رویکرد طبیعت گرامهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (پاییز) – دوره تعاملات اجتماعی ویژه کودکان دارای اتیسممهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (پاییز) – دوره گل بازی و تعامل اجتماعی وِیژه کودکان دارای اتیسممهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام جدید دوره پایه تربیت مربی / درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABAمهر ۳, ۱۴۰۲, مهر ۳, ۱۴۰۲مهر ۳, ۱۴۰۲ بررسی تفاوتهای جنسیتی در اتیسم: معیارهای عصب-روانشناختی و خودگزارشی عملکرد شناختی اجرایی و غیر اجراییشهریور ۲۷, ۱۴۰۲, شهریور ۲۷, ۱۴۰۲شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ Previous ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ … ۳۳ ۳۴ ۳۵ Next