کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, ۳:۳۶ ب.ظآبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ 28355 مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, ۰:۰۰ ق.ظمرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ 20768 اختلال نافرمانی مقابلهای چیست؟ دلایل، علایم تشخیصی و درماندی ۲۷, ۱۴۰۱, ۲:۰۳ ق.ظدی ۲۶, ۱۴۰۱۰ 18386 نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, ۱:۵۴ ب.ظبهمن ۴, ۱۳۹۹۰ 17744 داستان اوتیسم: از سایهها تا روشناییاسفند ۱۱, ۱۴۰۳, ۷:۰۰ ق.ظاسفند ۱۰, ۱۴۰۳ روایت داستان سفر اوتیسم محسن: از تشخیص تا ترخیص از خدمات مرکزاسفند ۹, ۱۴۰۳, ۰:۵۹ ق.ظاسفند ۸, ۱۴۰۳ گزارش پیشرفت محسناسفند ۸, ۱۴۰۳, ۱۱:۳۵ ب.ظاسفند ۸, ۱۴۰۳ گزارش پیشرفت رابیناسفند ۴, ۱۴۰۳, ۹:۳۱ ب.ظاسفند ۴, ۱۴۰۳ نیروی جادویی امید در درمان اوتیسم (امیددرمانی)بهمن ۲۶, ۱۴۰۳, ۰:۰۰ ق.ظبهمن ۲۵, ۱۴۰۳ ثبت نام جدید کارگاه آموزش ارتباط از طریق بازی با کودک اتیسم – زمستان ۱۴۰۳بهمن ۲۵, ۱۴۰۳, ۱:۳۴ ق.ظبهمن ۲۴, ۱۴۰۳ گزارش پیشرفت الکسبهمن ۱۷, ۱۴۰۳, ۲:۴۷ ق.ظبهمن ۱۶, ۱۴۰۳ تاثیر روش آموزشی Seaver-NETT در بهبود مهارتهای اجتماعی در کودکان دارای اتیسمدی ۲۱, ۱۴۰۳, ۱:۵۶ ق.ظدی ۲۰, ۱۴۰۳ ثبت نام دوره زمستان مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABAدی ۱۲, ۱۴۰۳, ۸:۰۰ ب.ظدی ۱۳, ۱۴۰۳ راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسمدی ۹, ۱۴۰۳, ۰:۵۴ ق.ظدی ۸, ۱۴۰۳ Previous ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ … ۴۳ ۴۴ ۴۵ Next