Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr

.Reflexive Social Orienting in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders: Evidence from Gaze Cueing Paradigm, 2016

بهمن ۱, ۱۳۹۵, 0:00 ق.ظاسفند ۱۴, ۱۳۹۸

Tajmirriyahi, M., Nejati, V., & Pouretemad, H. (2017). Reflexive Social Orienting in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders: Evidence from Gaze Cueing Paradigm. Current Psychology, 36(4), 869-874

دانلود – Download

 


 

بیشتر بخوانید:

  1. Reading the mind in the face and voice in parents of children with Autism Spectrum Disorders., 2013
  2. Parent-mediated Behavioral Intervention for Treatment Behavioral Excesses in Children With Autism Spectrum Disorder, 2020
  3. Developing “Family Integrated Treatment” for Autistic Disorders and Comparing its Efficacy on Decreasing Parenting Stress of Parents of Autistic Children with “Little Bird” Method., 2016
  4. Cognitive control and cognitive flexibility predict severity of depressive symptoms in parents of toddlers with autism spectrum disorder
  5. Differentiating Post–Digital Nannying Autism Syndrome from Autism Spectrum Disorders in Young Children: A Comparative Cross-Sectional Study

تازه‌ترین‌ها

سالگرد مراسم نکوداشت پروفسور حمیدرضا پوراعتماد

در امتداد راهی که آغاز شد: به مناسبت سالگرد مراسم نکوداشت پدر اتیسم ایران (پروفسور حمیدرضا پوراعتماد)

34
تاثیر عناصر تغذیه‌ای مانند روی، منیزیم و ویتامین د بر کاهش رفتارهای تکراری در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

تاثیر عناصر تغذیه‌ای مانند روی، منیزیم و ویتامین د بر کاهش رفتارهای تکراری در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

118

اطلاعیه برقراری فعالیت‌های مرکز تهران اتیسم

120

مدرسه تابستانی تخصصی برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال

293
10 حقیقتی باید درباره اوتیسم بدانید

۱۰ چیزی که باید درباره اوتیسم بدانیم

217

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

Որոնել

Հասցե
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
Հեռ
+98-21-88010162

աշացանկ

  • ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ
  • մեր մասին
  • رویدادها
  • մեր ծառայությունները
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • կապվեք մեզ հետ
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr
Menu
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr