Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr

.Teaching music to children with autism: A social robotics challenge, 2018

بهمن ۱۰, ۱۳۹۷, 0:00 ق.ظبهمن ۱۰, ۱۳۹۷

Taheri, A. R., Meghdari, A., Alemi, M., & Pouretemad, H. R. (2018). Teaching music to children with autism: A social robotics challenge. Scientia Iranica, 25/3

دانلود

بیشتر بخوانید:

  1. .Clinical interventions of social humanoid robots in the treatment of a pair of high- and low-functioning autistic Iranian twins, 2018
  2. .Social Robots and Teaching Music to Autistic Children: Myth or Reality?, 2016
  3. .Human–Robot Interaction in Autism Treatment: A Case Study on Three Pairs of Autistic Children as Twins, Siblings, and Classmates, 2018
  4. .Social virtual reality robot (V2R): a novel concept for education and rehabilitation of children with autism, 2017
  5. ربات‌های انسان‌نما برای ارتقای مهارت‌های اجتماعی و شناختی کودکان مبتلا به اتیسم

تازه‌ترین‌ها

معرفی سریال the good doctor یا دکتر خوب به خانواده های دارای کودک اوتیسم

نگاهی به سریال دکتر خوب (The Good Doctor): سریالی الهام بخش برای خانواده‌های کودکان اوتیسم

16
تاثیر تماشای کارتونهای سریع بر توجه کودکان دارای اوتیسم

کارتون‌هایی با صحنه‌های سریع‌گذر، توجه کودکان دارای اوتیسم را کاهش می‌دهد: گزارش یک پژوهش

116
دوره تربیت درمانگر و مشاور آسیب های فضای مجازی

دوره تربیت درمانگر و مشاور آسیب های فضای مجازی

364
راهنمای خدمات ای بی ای اوتیسم (درمان ABA) در مرکز تهران اتیسم

درمان ABA (ای بی ای) برای اختلال اوتیسم: یک راهنمای ساده و کاربردی

615
نورون های آینه ای و اختلال اوتیسم

نورون‌های آینه‌ای و ارتباط آن با اختلال اوتیسم

541

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

Որոնել

Հասցե
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
Հեռ
+98-21-88010162

աշացանկ

  • ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ
  • մեր մասին
  • رویدادها
  • մեր ծառայությունները
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • կապվեք մեզ հետ
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr
Menu
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr