Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
Աուտիստիկ խանգարումների բուժման ու վերականգնողական աջակցության կարգավորման կենտրոնի (CTAD)
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr

بررسی تفاوت توجه به چهره های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی، ۱۳۹۳.

بهمن ۱, ۱۳۹۳, 0:00 ق.ظبهمن ۱, ۱۳۹۷

برزگر، ب.، نجاتی، و پوراعتماد, ح. (۱۳۹۳). بررسی تفاوت توجه به چهره های هیجانی واقعی و گرافیکی ، در کودکان اتیستیک و عادی. فصلنامه روان شناسی افراد استثنایی، ۱۵، ۱۷-۱.

دانلود

بیشتر بخوانید:

  1. اثر فیلتر بسامدی تصویر چهره بر جلب توجه کودکان اتیستیک و سالم، ۱۳۹۳.
  2. مولفه‌های موثر در درمان کودکان دچار درخودماندگی از منظر والدین، ۱۳۹۳
  3. بررسی تفاوت‌های جنسیتی در اتیسم: معیارهای عصب-روانشناختی و خودگزارشی عملکرد شناختی اجرایی و غیر اجرایی
  4. بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود تشخیص حالات هیجانی در کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا، اسماعیل شیری و همکاران، فصلنامه کودکان استثنایی، پاییز ۱۳۹۲.
  5. پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن (خاطرات مادر آرش)

تازه‌ترین‌ها

جمعه ۲۰ تیرماه سخنرانی پروفسور حمیدرضا پوراعتماد در همایش سالیانه جامعه پزشکان کودکان ایران

101
بررسی مشکل عدم توانایی بازداری پاسخ در کودکان دارای اوتیسم

بازداری پاسخ و اهمیت آن در اوتیسم

175
ثبت نام دوره جدید (دوره بیست و یک) تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش ABA با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مرکز تهران اتیسم - تابستان 1404

تغییر زمان برگزاری دوره جدید تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA (تابستان ۱۴۰۴)

4067
گزارش ویدئویی علایم تا پیشرفت یک کودک دارای اوتیسم با خدمات مرکز تهران اتیسم

روایت پیشرفت یک کودک دارای اتیسم: از علایم تا آموزش، بهبود و تقویت توانمندی‌ها

1378
گزارش پیشرفت آموزش و درمان بهراد کودک دارای اوتیسم در مرکز تهران اتیسم

گزارش پیشرفت بهراد

3151

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

Որոնել

Հասցե
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
Հեռ
+98-21-88010162

աշացանկ

  • ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ
  • մեր մասին
  • رویدادها
  • մեր ծառայությունները
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • կապվեք մեզ հետ
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr
Menu
  • գլխավոր էջ
  • մեր մասին
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • մեր ծառայությունները
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • կապվեք մեզ հետ
  • حامی 💙
  • hy
    • fa
    • en
    • ar
    • az
    • tr