اثربخشی راهبردهای مداخلهای سبکهای پردازش حسی مبتنی بر الگوی دان بر کاهش علائم در کودکان مبتلا به اتیسم
بهاره اسکندری۱، حمیدرضا پوراعتماد۲، محمدعلی مظاهری۳ ، مجتبی حبیبی عسگرآباد۴
۱. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی
۲.عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
۳. عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
۴. عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
فایل چکیده (PDF)
ارائه شده در دومین کنگره سراسری روانشناسی کودک و نوجوان، ۱۳۹۴