Otizm Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi (CTAD)
Otizm Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi (CTAD)
  • Ana sayfa
  • Hakkımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • hizmetlerimiz
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Bize Ulaşın
  • حامی 💙
  • tr
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az

PREVALENCE OF SENSORY PROCESSING DISORDER IN 3-7 YEARS-OLD CHILDREN WITH AUTISM, 2016

اسفند ۱۴, ۱۳۹۴, 8:08 ب.ظاسفند ۱۴, ۱۳۹۸

EFFECT OF SENSORY PROCESSING STYLES INTERVENTION STRATEGIES ON REDUCING SYMPTOMS IN AUTISTIC CHILDREN -Bahareh Eskandari, HamidReza Pouretemad, Mojtaba Habibi, MohamadAli Mazaheri Tehrani, Alireza Faridar, Trends in Life Sciences

 

دانلود – Download

 


 

بیشتر بخوانید:

  1. EFFECT OF SENSORY PROCESSING STYLES INTERVENTION STRATEGIES ON REDUCING SYMPTOMS IN AUTISTIC CHILDREN, 2016
  2. The effect of PARIA rehabilitation program on improving the ability of Emotion recognition in children with high functioning autism disorder, 2016
  3. Cognitive control and cognitive flexibility predict severity of depressive symptoms in parents of toddlers with autism spectrum disorder
  4. جدایی از مادر باعث رفتارهای شبه اتیسم و اختلالات مغزی در موش ها می شود
  5. Differentiating Post–Digital Nannying Autism Syndrome from Autism Spectrum Disorders in Young Children: A Comparative Cross-Sectional Study

تازه‌ترین‌ها

سالگرد مراسم نکوداشت پروفسور حمیدرضا پوراعتماد

در امتداد راهی که آغاز شد: به مناسبت سالگرد مراسم نکوداشت پدر اتیسم ایران (پروفسور حمیدرضا پوراعتماد)

36
تاثیر عناصر تغذیه‌ای مانند روی، منیزیم و ویتامین د بر کاهش رفتارهای تکراری در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

تاثیر عناصر تغذیه‌ای مانند روی، منیزیم و ویتامین د بر کاهش رفتارهای تکراری در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

124

اطلاعیه برقراری فعالیت‌های مرکز تهران اتیسم

123

مدرسه تابستانی تخصصی برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال

296
10 حقیقتی باید درباره اوتیسم بدانید

۱۰ چیزی که باید درباره اوتیسم بدانیم

219

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

Arama

ADRES
Tahran – Kuzey Amirabad – Celal Al-Ahmad kavşağının üstünde – 6-7 arası – ۷. caddenin köşesi – № 1891 – Otizm Merkezi
TELEFON
+98-21-88010162

Menü

  • Ana Sayfa
  • HAKKIMIZDA
  • رویدادها
  • HİZMETLERİMİZ
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • BİZE ULAŞIN
  • tr
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az
Menu
  • Ana sayfa
  • Hakkımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • hizmetlerimiz
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Bize Ulaşın
  • حامی 💙
  • tr
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az