(CTAD) – Tehran Autism
(CTAD) – Tehran Autism
  • Home
  • About Us
    • ABOUT US
    • MAIN MEMBERS
  • About US
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Services
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • Researches and Publications
    • Papers
    • Theses
    • books
    • Technological Projects
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • Job Opportunities
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Contact Us
  • Donation
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr

فرم ارزیابی اتیسم – شماره ۲

فرم شماره ۲ - گارز

۱ ورود
۲ اطلاعات فردی
۳ رفتارهای کلیشه‌ای
۴ برقرای ارتباط
۵ تعامل اجتماعی
۶ اختلالات رشدی
۷ 
  • کد ملی کودک را وارد نمایید.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    هیچ گاه: هیچ گاه علامت یا رفتار مورد نظر دیده نشده است.
    به ندرت: رفتار یا علامت به ندرت دیده شده است.
    برخی مواقع: رفتار یا علامت بعضی مواقع دیده شده است.
    غالبا: رفتار یا علامت غالبا دیده شده است.
  • اگر کودک اصلا قادر به کارهای زیر نیست قسمت زیر حذف می‌شود و اگر ناظر و آزمونگر نامطمئن است باید یک مشاهده ۶ ساعته دیگر نیز صورت گیرد
    گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    هیچ گاه: هیچ گاه علامت یا رفتار مورد نظر دیده نشده است.
    به ندرت: رفتار یا علامت به ندرت دیده شده است.
    برخی مواقع: رفتار یا علامت بعضی مواقع دیده شده است.
    غالبا: رفتار یا علامت غالبا دیده شده است.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    هیچ گاه: هیچ گاه علامت یا رفتار مورد نظر دیده نشده است.
    به ندرت: رفتار یا علامت به ندرت دیده شده است.
    برخی مواقع: رفتار یا علامت بعضی مواقع دیده شده است.
    غالبا: رفتار یا علامت غالبا دیده شده است.
  • این قسمت باید توسط والدین و یا افراد بسیار نزدیک به کودک در طی ۳۶ ماهه اول که نقش مراقب را داشته‌اند پاسخ داده شود (پاسخ‌ها با بلی یا خیر جواب داده شوند

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

SEARCH

ADRESS
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
TEL
+98-21-88010162

MENU

  • HOME
  • ABOUT US
  • رویدادها
  • OUR SERVICES
  • RESEARCHES & PUBLICATIONS
  • TECHNOLOGICAL PROJECTS
  • فرصت‌های شغلی
  • CONTACT US
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr
Menu
  • Home
  • About Us
    • ABOUT US
    • MAIN MEMBERS
  • About US
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Services
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • Researches and Publications
    • Papers
    • Theses
    • books
    • Technological Projects
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • Job Opportunities
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Contact Us
  • Donation
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr