(CTAD) – Tehran Autism
(CTAD) – Tehran Autism
  • Home
  • About Us
    • ABOUT US
    • MAIN MEMBERS
  • About US
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Services
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • Researches and Publications
    • Papers
    • Theses
    • books
    • Technological Projects
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • Job Opportunities
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Request Services & Contact
  • Donation
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr

.Reflexive Social Orienting in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders: Evidence from Gaze Cueing Paradigm, 2016

بهمن ۱, ۱۳۹۵, 0:00 ق.ظاسفند ۱۴, ۱۳۹۸

Tajmirriyahi, M., Nejati, V., & Pouretemad, H. (2017). Reflexive Social Orienting in Parents of Children with Autism Spectrum Disorders: Evidence from Gaze Cueing Paradigm. Current Psychology, 36(4), 869-874

دانلود – Download

 


 

بیشتر بخوانید:

  1. Reading the mind in the face and voice in parents of children with Autism Spectrum Disorders., 2013
  2. Parent-mediated Behavioral Intervention for Treatment Behavioral Excesses in Children With Autism Spectrum Disorder, 2020
  3. Developing “Family Integrated Treatment” for Autistic Disorders and Comparing its Efficacy on Decreasing Parenting Stress of Parents of Autistic Children with “Little Bird” Method., 2016
  4. Cognitive control and cognitive flexibility predict severity of depressive symptoms in parents of toddlers with autism spectrum disorder
  5. Differentiating Post–Digital Nannying Autism Syndrome from Autism Spectrum Disorders in Young Children: A Comparative Cross-Sectional Study

تازه‌ترین‌ها

موسیقی درمانی برای کودکان دارای اختلالات رشدی از جمله اوتیسم، اختلالات یادگیری، کم توانی ذهنی و ... در مرکز تهران اتیسم

آغاز ثبت نام موسیقی درمانی برای کودکان دارای اختلالات رشدی (اوتیسم، اختلالات یادگیری و…)

76
گزارش پیشرفت چشمگیر کودک دارای اوتیسم در مرکز تهران اتیسم

روایت پیشرفت م.م کودک دارای اوتیسم: تجربه موفق مداخله جامع آموزشی و درمانی در مرکز تهران اتیسم

95
آموزش دوچرخه سواری به کودکان اوتیسم در مرکز تهران اتیسم - پاییز 1404

دوره مقدماتی آموزش دوچرخه سواری برای کودکان دارای اتیسم – پاییز ۱۴۰۴

212
تصاویر دهمین کارگاه مربی درمانگر ABA کودکان اوتیسم دانشگاه شهید بهشتی و مرکز تهران اتیسم

گزارش برگزاری دهمین دوره کارگاه پیشرفته مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA

171
ارائه خدمات موسیقی درمانی ویژه کودکان اوتیسم در مرکز تهران اتیسم

ارائه خدمات موسیقی درمانی در مرکز تهران اتیسم

179

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

SEARCH

ADRESS
number 1891, st. kargare shomali, Tehran, IRAN
TEL
+98-21-88633715

MENU

  • HOME
  • ABOUT US
  • رویدادها
  • OUR SERVICES
  • RESEARCHES & PUBLICATIONS
  • TECHNOLOGICAL PROJECTS
  • فرصت‌های شغلی
  • REQUEST SERVICES & CONTACT
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr
Menu
  • Home
  • About Us
    • ABOUT US
    • MAIN MEMBERS
  • About US
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Services
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • Researches and Publications
    • Papers
    • Theses
    • books
    • Technological Projects
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • Job Opportunities
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Request Services & Contact
  • Donation
  • en
    • fa
    • ar
    • hy
    • az
    • tr