کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷آبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ ۲۵۶۲۷ مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, بهمن ۱۳, ۱۳۹۷مرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ ۱۸۸۸۹ پایان اتیسم هم میتواند شیرین باشد.اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵, اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵اسفند ۱۱, ۱۳۹۶۰ ۱۴۸۹۸ ویدئوی مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷۰ ۱۳۰۶۲ خدمات آنلاین مرکز تهران اتیسم در دوران شیوع کرونااردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹, اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ گفتگو با پروفسور حمیدرضا پوراعتماد پیرامون روز روانشناساردیبهشت ۸, ۱۳۹۹, اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹آذر ۲۳, ۱۴۰۱ آموزش آنلاین برنامه “پیوند عاطفی و آموزش مستمر در تنش کرونا ” (پاتک)فروردین ۲۳, ۱۳۹۹, فروردین ۲۳, ۱۳۹۹شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ویروس کرونا و نیازهای کودکان اتیسم در قرنطینه، پروفسور پوراعتمادفروردین ۱۸, ۱۳۹۹, فروردین ۱۸, ۱۳۹۹آذر ۲۳, ۱۴۰۱ مراسم روز جهانی اتیسم در سال ۱۳۹۹ با کرونافروردین ۱۵, ۱۳۹۹, فروردین ۱۵, ۱۳۹۹اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ راهنمای دریافت برنامه اسکایپ برای بهرهمندی از خدمات از راه دوراسفند ۲۶, ۱۳۹۸, اسفند ۲۶, ۱۳۹۸اسفند ۲۶, ۱۳۹۸ پرسشهای متداول در مورد ویروس کرونااسفند ۱۴, ۱۳۹۸, اسفند ۱۴, ۱۳۹۸اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ توصیه هایی برای قرنطینهی موقت به منظور جلوگیی از گسترش بیماری کرونا در خانه و منازل مسکونیاسفند ۱۴, ۱۳۹۸, اسفند ۱۴, ۱۳۹۸اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ پیشگیری از کرونا – کلیپ آموزشی دیرین دیرین برای کودکاناسفند ۸, ۱۳۹۸, اسفند ۸, ۱۳۹۸اسفند ۸, ۱۳۹۸ مراقبتهای بهداشتی، تغذیهای و روانی در مورد ویروس کرونااسفند ۸, ۱۳۹۸, اسفند ۸, ۱۳۹۸اسفند ۸, ۱۳۹۸ Previous ۱ ۲ ۳ … ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶ ۲۷ … ۳۳ ۳۴ ۳۵ Next