مرکز تهران اتیسم – (CTAD)
مرکز تهران اتیسم – (CTAD)
  • صفحه نخست
  • About Us
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • خدمات ما
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • ارتباط با ما
  • حامی 💙
  • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az
    • tr

فرم ارزیابی

۱ ورود
۲ اطلاعات فردی
۳ رفتارهای محدود/تکرار شونده
۴ تعاملات اجتماعی
۵ ارتباطات اجتماعی
۶ واکنش‌های عاطفی
۷ کلام دارد؟
۸ سبک شناختی
۹ گفتار ناسازگارانه

  • فرم پیش رو تنها ویژه خانواده‌هایی است که از مرکز تهران اتیسم خدمات آموزشی یا توانبخشی دریافت می‌کنند.
    برای ادامه گزینه «مرحله بعد» را انتخاب نمایید.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.
  • گزینه‌ای که بیشترین تطبیق با رفتار کودک را نشان می‌دهد علامت گذاری نمایید.
    ۰: به هیچ عنوان معرف کودک نمی‌باشد.
    1: خیلی شبیه به کودک نمی‌باشد.
    2: تقریبا شبیه به کودک می‌باشد.
    3: بسیار شبیه به کودک می‌باشد.

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

جستجو در مطالب

آدرس
تهران، امیرآباد شمالی، بالاتر از چهارراه جلال آل احمد، بین خیابان ۶ و ۷، نبش خیابان ۷، پلاک ۱۸۹۱، مرکز اتیسم
تلفن تماس
۰۲۱-۸۸۰۱۰۱۶۲

فهرست

  • صفحه نخست
  • معرفی مرکز
  • رویدادها
  • خدمات ما
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • ارتباط با ما مرکز
  • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az
    • tr
منو
  • صفحه نخست
  • About Us
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • خدمات ما
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • ارتباط با ما
  • حامی 💙
  • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • az
    • tr