کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷آبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ ۲۷۷۳۴ مواجهه افراطی خردسالان با وسایل دیجیتال و بروز علائم شبه اُتیسم: نقش درمانی تعاملات والدین با کودکبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, بهمن ۱۳, ۱۳۹۷مرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ ۲۰۲۶۹ پایان اتیسم هم میتواند شیرین باشد.اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵, اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵اسفند ۱۱, ۱۳۹۶۰ ۱۶۱۲۴ نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, بهمن ۱, ۱۳۹۹بهمن ۴, ۱۳۹۹۰ ۱۵۸۸۳ ثبت نام دوره جدید (پاییز) – دوره تعاملات اجتماعی ویژه کودکان دارای اتیسممهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام دوره جدید (پاییز) – دوره گل بازی و تعامل اجتماعی وِیژه کودکان دارای اتیسممهر ۲۲, ۱۴۰۲, مهر ۲۲, ۱۴۰۲مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ثبت نام جدید دوره پایه تربیت مربی / درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABAمهر ۳, ۱۴۰۲, مهر ۳, ۱۴۰۲مهر ۳, ۱۴۰۲ بررسی تفاوتهای جنسیتی در اتیسم: معیارهای عصب-روانشناختی و خودگزارشی عملکرد شناختی اجرایی و غیر اجراییشهریور ۲۷, ۱۴۰۲, شهریور ۲۷, ۱۴۰۲شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ آموزش ساده مهارت برگشت به اسم و اشاره کردن در اتیسمشهریور ۱, ۱۴۰۲, شهریور ۱, ۱۴۰۲شهریور ۱, ۱۴۰۲ گزارش دوره آموزش ارزیاب (مرحله ۳)شهریور ۱, ۱۴۰۲, شهریور ۱, ۱۴۰۲شهریور ۱, ۱۴۰۲ گزارش دوره آموزش ارزیاب (مرحله ۲)مرداد ۲۷, ۱۴۰۲, مرداد ۲۷, ۱۴۰۲مرداد ۳۰, ۱۴۰۲ دوره مقدماتی آموزش دوچرخه سواری ویژه کودکان دارای اتیسممرداد ۸, ۱۴۰۲, مرداد ۸, ۱۴۰۲مرداد ۸, ۱۴۰۲ روشهای آموزش رفتار در ABAتیر ۲۸, ۱۴۰۲, تیر ۲۸, ۱۴۰۲تیر ۲۸, ۱۴۰۲ گزارش آغاز دوره آموزش ارزیابتیر ۲۲, ۱۴۰۲, تیر ۲۲, ۱۴۰۲تیر ۲۲, ۱۴۰۲ Previous ۱ ۲ ۳ … ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ … ۳۹ ۴۰ ۴۱ Next