Otistik Bozuklukların Müalicə və Reabilitasiya Təşkilatı Mərkəzi(CTAD)
Otistik Bozuklukların Müalicə və Reabilitasiya Təşkilatı Mərkəzi(CTAD)
  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Bizim hizmətlər
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Bizimlə əlaqə saxlayın
  • حامی 💙
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr

اثر فیلتر بسامدی تصویر چهره بر جلب توجه کودکان اتیستیک و سالم، ۱۳۹۳.

بهمن ۳۰, ۱۳۹۳, 0:00 ق.ظدی ۳۰, ۱۳۹۷

برزگر، ب.، نجاتی، و پوراعتماد, ح. (۱۳۹۳) اثر فیلتر بسامدی تصویر چهره بر جلب توجه کودکان اتیستیک و سالم. فصلنامه علمی- پژوهشی طب توانبخشی، ۳،۱، ۳۱-۲۲.

دانلود

بیشتر بخوانید:

  1. بررسی تفاوت توجه به چهره های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی، ۱۳۹۳.
  2. هر کودکی فراتر از اتیسم است! (بررسی موضوع برچسب در اتیسم)
  3. اثر برنامه توان بخشی شناختی پریا بر تشخیص هیجانات پایه در کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا، ۱۳۹۵
  4. والدین کودکان توانخواه هدف ترفندهای ناپاک بازاریابی
  5. بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود تشخیص حالات هیجانی در کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا، اسماعیل شیری و همکاران، فصلنامه کودکان استثنایی، پاییز ۱۳۹۲.

تازه‌ترین‌ها

دوره تربیت درمانگر و مشاور آسیب های فضای مجازی

دوره تربیت درمانگر و مشاور آسیب های فضای مجازی

132
راهنمای خدمات ای بی ای اوتیسم (درمان ABA) در مرکز تهران اتیسم

درمان ABA (ای بی ای) برای اختلال اوتیسم: یک راهنمای ساده و کاربردی

278
نورون های آینه ای و اختلال اوتیسم

نورون‌های آینه‌ای و ارتباط آن با اختلال اوتیسم

358
ثبت نام دوره جدید (دوره بیستم) تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش ABA با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مرکز تهران اتیسم - بهار 1404

ثبت نام دوره جدید تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA (بهار ۱۴۰۴)

2475
بررسی گزارش جدید CDC از نرخ اوتیسم با دکتر محمد کیانی از مرکز تهران اتیسم

نرخ اوتیسم به ۱ در ۳۱ نفر افزایش یافته است: بررسی گزارش تازه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا

514

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

AXTAR

Ünvan
Tehran - Şimali Əmirabad - Cəlal Əl-Əhməd yol kəsişməsindən yuxarı - 6 ilə 7 arasında - 7 küçənin küncü - № 1891 - Autizm Mərkəzi
Telefon
+98-21-88010162

Menyu

  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
  • رویدادها
  • Bizim hizmətlər
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • Bizimlə əlaqə saxlayın
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr
Menu
  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Bizim hizmətlər
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Bizimlə əlaqə saxlayın
  • حامی 💙
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr