Otistik Bozuklukların Müalicə və Reabilitasiya Təşkilatı Mərkəzi(CTAD)
Otistik Bozuklukların Müalicə və Reabilitasiya Təşkilatı Mərkəzi(CTAD)
  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
        • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
        • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
        • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
        • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Bizim hizmətlər
        • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
        • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
        • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
        • درمان‌های جانبی
        • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
        • برنامه جیره عاطفی
        • سیستم هدایت مادران (سهم)
        • برنامه نظریه ذهن
        • درمان به روش ABA
        • آموزش مهارت‌های گروهی
        • آموزش ارتباط از طریق بازی
        • برنامه وقت بازی ما
        • توان آموز
        • ارزیابی تشخیصی اتیسم
        • درمان به روش PRT
        • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
        • زوج درمانی و درمان افسردگی
        • سیستم خدمات خارج از تهران
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
        • تجربیات و روایات والدین
        • گزارش‌های پیشرفت کودکان
        • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Xidmətlərə müraciət və əlaqə
  • حامی 💙
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr

.Social Robots and Teaching Music to Autistic Children: Myth or Reality?, 2016

بهمن ۱۰, ۱۳۹۴, 0:00 ق.ظاسفند ۱۴, ۱۳۹۸

Taheri, A., Meghdari, A., Alemi, M., Pouretemad, H., Poorgoldooz, P., & Roohbakhsh, M. (2016, November). Social Robots and Teaching Music to Autistic Children: Myth or Reality? In International Conference on Social Robotics (pp. 541-550). Springer, Cham

دانلود – Download

 


 

بیشتر بخوانید:

  1. .Social virtual reality robot (V2R): a novel concept for education and rehabilitation of children with autism, 2017
  2. .Impact of Humanoid Social Robots on Treatment of a Pair of Iranian Autistic Twins, 2015
  3. Impact of Humanoid Social Robots on Treatment of a Pair of Iranian Autistic Twins
  4. .Teaching music to children with autism: A social robotics challenge, 2018
  5. .Social Robots as Assistants for Autism Therapy in Iran: Research in Progress, 2014

تازه‌ترین‌ها

موسیقی درمانی برای کودکان اوتیسم در مرکز تهران اتیسم

موسیقی درمانی همراه با آموزش موسیقی ویژه کودکان اوتیسم

44
۷ راه سریع برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش ویژه مادران کودکان اوتیسم - دکتر محمد کیانی

۷ راه سریع برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش ویژه مادران کودکان اوتیسم

138
قانون ۶ ثانیه در اوتیسم: تکنیکی کاربردی برای والدین و مربیان کودک اوتیسم

قانون ۶ ثانیه در اوتیسم: تکنیکی کاربردی برای والدین و مربیان

169
نقش پدران در آموزش و درمان کودکان مبتلا به اوتیسم

نقش پدر در آموزش و درمان کودک دارای اوتیسم

251
گزارش پیشرفت آموزش و درمان رهام کودک دارای اوتیسم در مرکز تهران اتیسم

گزارش پیشرفت رهام

3866

وب‌سایت‌های مرتبط

قطب عصب روانشناسی شناختی
آکادمی اتیسم - آموزشگاه مجازی اتیسم
اسامی شرکت کنندگان دوره‌های ABA

AXTAR

Ünvan
Tehran - Şimali Əmirabad - Cəlal Əl-Əhməd yol kəsişməsindən yuxarı - 6 ilə 7 arasında - 7 küçənin küncü - № 1891 - Autizm Mərkəzi
Telefon
+98-21-88633715

Menyu

  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
  • رویدادها
  • Bizim hizmətlər
  • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
  • پروژه‌های تکنولوژیک
  • فرصت‌های شغلی
  • Xidmətlərə müraciət və əlaqə
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr
Menu
  • ana səhifə
  • bizim haqqımızda
    • MAIN MEMBERS
  • درباره ما
    • سابقه و معرفی مرکز تهران اتیسم
    • اعضای ثابت مرکز تهران اتیسم
    • گردش کار در مرکز تهران اتیسم
    • دیدگاه میهمانان بین‌المللی
    • گالری تصاویر
  • راهنما
    • اتیسم چیست؟ راهنمای جامع اتیسم از علائم تا درمان
    • راز یادگیری: شبکه بندی مغز و تاکید بر نقش آن در اختلال طیف اتیسم
    • روند ارزیابی تشخیصی، آموزش و درمان در مرکز تهران اتیسم
    • راهنمای درمان ABA (ای بی ای) برای اتیسم
  • Bizim hizmətlər
    • ارزیابی تشخیصی اتیسم
    • درمان به روش ABA
    • خدمت «خانواده‌ناظر درمان» (خندان)
    • مشاوره رفتار کاربردی (ABC)
    • درمان به روش PRT
    • آموزش مهارت‌های گروهی
    • برنامه جیره عاطفی
    • مدیریت رفتارهای اضافه در اتیسم
    • دوره آنلاین پاتک (ویژه دوران کرونا)
    • آموزش ارتباط از طریق بازی
    • سیستم هدایت مادران (سهم)
    • برنامه آموزش انفرادی (IEP)
    • زوج درمانی و درمان افسردگی
    • برنامه وقت بازی ما
    • برنامه نظریه ذهن
    • درمان‌های جانبی
    • سیستم خدمات خارج از تهران
    • توان آموز
  • خبرها و تازه‌ها
    • اخبار تهران اتیسم
    • کارگاه‌های آموزشی
    • مطالب علمی و آموزنده
    • تهران اتیسم در رسانه‌‌ها
    • ویدئوهای آموزشی
  • روایت پیشرفت
    • تجربیات و روایات والدین
    • گزارش‌های پیشرفت کودکان
    • ویدئوهای پیشرفت کودکان
  • تحقیقات و انتشارات
    • مقاله‌ها و چکیده‌ها
    • رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها
    • کتاب‌ها
    • پروژه‌های تکنولوژیک
    • مقایس اتیسم‌بهر
    • پژوهشگران
  • فرصت‌های شغلی
  • خدمات از راه دور
    • خدمات ویژه ایرانیان خارج از کشور
    • پرسشنامه‌های مرتبط با حوزه اتیسم
    • جلسات آنلاین – ویژه اعضا
    • راهنمای دریافت اسکایپ
  • Xidmətlərə müraciət və əlaqə
  • حامی 💙
  • az
    • fa
    • en
    • ar
    • hy
    • tr