گزارش پیشرفت فرداد

فرداد عزیز در روز ارزیابی تشخیصی با ۲ سال و ۹ ماه سن، از نظر مهارت‌های خودیاری در سن ۱۲ ماهگی، از نظر مهارت‌های اجتماعی در زیر سن ۶ ماهگی، از نظر مهارت‌های شناختی در زیر سن ۶ ماهگی، از نظر مهارت‌های گفتاری در زیر سن ۶ ماهگی و از نظر مهارت‌های حسی-حرکتی در سن ۱۴ ماهگی قرار داشت.

در جلسه اول ارزیابی جامع پیشرفت کودک با گذشت ۶ ماه از دریافت خدمات ABA از مرکز تهران اتیسم، حالا با بررسی داده‌ها و اطلاعات به دست آمده و ثبت شده از والدین، مربی، ارزیاب‌ها، مشاهدات بالینی و بررسی IEP در این مدت نتایج زیر به دست آمد: فرداد اکنون از نظر مهارت‌های خودیاری در سن ۲۴ ماهگی، در مهارت‌های شناختی در سن ۱۲ ماهگی، در مهارت‌های اجتماعی در سن ۱۲ ماهگی، در مهارت‌های گفتاری در سن ۸ ماهگی و در مهارت‌های حرکتی در سن ۲۴ ماهگی قرار گرفته است.

در ادامه گزارش پیشرفت فرداد عزیز را از زبان مادر گرامی او بشنوید.

  • صدای مادر به جهت رعایت حریم خصوصی، تغییر داده شده است.
گزارش ۶ ماهه اول پیشرفت آموزش و درمان فرداد کودک دارای اوتیسم در مرکز تهران اتیسم از زبان مادر گرامی او

در ادامه نمودار پیشرفت فرداد را در حوزه‌های رشدی ۵ گانه در این دوره نسبت به دوره‌های قبل مشاهده می‌کنید.

در صفحه ۱ می‌توانید روایت پیشرفت فرداد عزیز را از ابتدای حضور او در مرکز تهران اتیسم بخوانید.