کارگاهها مصاحبه پرفسور حمیدرضا پوراعتماد با شبکه خبراردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷, ۳:۳۶ ب.ظآبان ۲۳, ۱۴۰۱۰ 29230 Excessive exposure of children to digital devices and symptoms of pseudo-autism: Therapeutic role of child-parent interactionsبهمن ۱۳, ۱۳۹۷, ۰:۰۰ ق.ظمرداد ۲۶, ۱۳۹۹۰ 21627 اختلال نافرمانی مقابلهای چیست؟ دلایل، علایم تشخیصی و درماندی ۲۷, ۱۴۰۱, ۲:۰۳ ق.ظدی ۲۶, ۱۴۰۱۰ 20583 نگاهی به خدمات ارزنده پدر اتیسم ایران: دکتر حمیدرضا پوراعتماد، به بهانه بیست سالگی رویکرد جامع در درمان اختلال طیف اتیسم در کشوربهمن ۱, ۱۳۹۹, ۱:۵۴ ب.ظبهمن ۴, ۱۳۹۹۰ 19050 ثبتنام برنامه ارزیابی و مداخله مهارتهای ورود به مدرسه و پیشرفت تحصیلی برای کودکان آغاز شد۶ days agoتیر ۸, ۱۴۰۴ گزارش پیشرفت مهستاتیر ۶, ۱۴۰۴, ۶:۰۹ ب.ظتیر ۶, ۱۴۰۴ در امتداد راهی که آغاز شد: به مناسبت سالگرد مراسم نکوداشت پروفسور حمیدرضا پوراعتمادتیر ۳, ۱۴۰۴, ۹:۴۱ ب.ظتیر ۵, ۱۴۰۴ تاثیر عناصر تغذیهای مانند روی، منیزیم و ویتامین د بر کاهش رفتارهای تکراری در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسمخرداد ۲۶, ۱۴۰۴, ۱۰:۱۱ ب.ظخرداد ۲۶, ۱۴۰۴ اطلاعیه برقراری فعالیتهای مرکز تهران اتیسمخرداد ۲۵, ۱۴۰۴, ۲:۴۲ ب.ظخرداد ۲۵, ۱۴۰۴ مدرسه تابستانی تخصصی برای کودکان ۴ تا ۱۰ سالخرداد ۲۲, ۱۴۰۴, ۱:۰۱ ب.ظخرداد ۲۲, ۱۴۰۴ ۱۰ چیزی که باید درباره اوتیسم بدانیمخرداد ۲۰, ۱۴۰۴, ۱۰:۱۳ ب.ظخرداد ۲۰, ۱۴۰۴ ثبت نام دوره جدید تربیت مربی درمانگر اتیسم با روش تحلیل رفتار کاربردی ABA (تابستان ۱۴۰۴)خرداد ۱۹, ۱۴۰۴, ۴:۴۴ ب.ظخرداد ۱۹, ۱۴۰۴ گزارش پیشرفت آرادخرداد ۱۸, ۱۴۰۴, ۱:۵۷ ق.ظخرداد ۱۷, ۱۴۰۴ نقش تعامل چهرهبهچهره در شکلگیری توانایی نظریه ذهن در کودکان دارای اوتیسمخرداد ۱۶, ۱۴۰۴, ۱۱:۳۱ ب.ظخرداد ۱۶, ۱۴۰۴ ۱ ۲ ۳ ۴ … ۴۴ ۴۵ ۴۶ Next